Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Enxeñaría de Sistemas Informáticos |
Asignaturas |
Modelado de sistemas distribuídos e concurrentes |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Modelado de sistemas distribuídos e concurrentes | Código | 614451211 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A2 | Arquitectura de computadores. |
A3 | Arquitectura de redes. |
A5 | Capacidade para entender e avaliar especificacións internas e externas. |
A7 | Dirección, planificación e xestión de proxectos. |
A8 | Deseño e arquitectura de Sistemas de Información. |
A9 | Documentación técnica. |
A10 | Xestión do cambio e do coñecemento. |
A12 | Integración de sistemas. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de organización e planificación de proxectos informáticos. |
B3 | Capacidade de xestión da información. |
B4 | Capacidade de resolución de problemas. |
B5 | Toma de decisións. |
B6 | Traballo en equipo. |
B7 | Habilidades nas relacións interpersoais e interdisciplinares. |
B8 | Razoamento crítico. |
B10 | Aprendizaxe autónoma. |
B11 | Adaptación a novas situacións. |
B12 | Creatividade. |
B13 | Liderado. |
B14 | Iniciativa e espírito emprendedor. |
B15 | Motivación pola calidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|