Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Enxeñaría de Sistemas Informáticos |
Asignaturas |
Visión artificial |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Visión artificial | Código | 614451235 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Análise estatístico. |
A5 | Capacidade para entender e avaliar especificacións internas e externas. |
A9 | Documentación técnica. |
A13 | Robótica e automatización de procesos. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de organización e planificación de proxectos informáticos. |
B4 | Capacidade de resolución de problemas. |
B5 | Toma de decisións. |
B6 | Traballo en equipo. |
B7 | Habilidades nas relacións interpersoais e interdisciplinares. |
B8 | Razoamento crítico. |
B9 | Compromiso ético. |
B10 | Aprendizaxe autónoma. |
B11 | Adaptación a novas situacións. |
B12 | Creatividade. |
B14 | Iniciativa e espírito emprendedor. |
B15 | Motivación pola calidade. |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|