TipoA
|
Código |
|
|
Investigador |
|
AI1 |
Analizar e mellorar o rendemento dunha arquitectura ou un software dado. |
|
AI2 |
Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para a resolución dun problema. |
|
AI3 |
Coñecer o manexo de librerías numéricas HPC, as suas posibilidades e as suas aplicacións nos distintos campos da Enxeñería. |
|
AI4 |
Profundizar no coñecemento das ferramentas de programación e particularmente en entornos Unix e linguaxes C e Fortran. |
|
AI5 |
Coñecer as arquitecturas emerxentes no campo da supercomputación. |
|
AI6 |
Analizar, deseñar e implementar algoritmos e aplicacións paralelas eficientes. |
|
AI7 |
Adquirir coñecementos sobre as tecnoloxías de virtualización: instalación, configuración e utilización. |
|
AI8 |
Coñecer as tecnoloxías e ferramentas dispoñibles para a computación Grid e Cloud. |
|
AI9 |
Coñecer os principais elementos HW e SW dun servidor e ser capaz de mellorar o rendemento e as capacidades do mesmo. |
|
AI10 |
Adquirir os coñecementos necesarios para a administración dos servizos dos sistemas. |
|
AI11 |
Implementar as políticas e servizos que garantan a continuidade da dispoñibilidade. |
|
AI12 |
Coñecer as tendencias en supercomputación así como a súa utilización práctica nos sectores industrial, académico e público. |
|
AI13 |
Integrarse na operativa diaria dun centro relacionado coa supercomputación. |
|
AI14 |
Implantar e administrar sistemas de supercomputación, HPC e HTC. |
|
AI15 |
Deseñar un proxecto de nova execución. |
|
AI16 |
Xestionar un proxecto colaborativo. |
TipoB
|
Código |
|
|
Investigador |
|
BI1 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BI2 |
Integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BI3 |
Comunicar conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
|
BI4 |
Aplicar habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
|
BI5 |
Coñecer e experimentar o método científico de investigación. |
|
BI6 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BI7 |
Capacidade de organización e planificación. |
|
BI8 |
Motivación pola calidade e mellora contínua. |
|
BI9 |
Usar as novas tecnoloxías. |
|
BI10 |
Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo. |
|
BI11 |
Manter e estender formulacións teóricas fundados para permitir a introdución e explotación de tecnoloxías novas e avanzadas. |
|
BI12 |
Traballar en equipo. |
|
BI13 |
Expor, defender e discutir propostas. |
TipoC
|
Código |
|
|
Mixto |
|
CM1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CM2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CM3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CM4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CM5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CM6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CM7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CM8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |