Código
|
Competencias da titulación
|
A6 |
Comprender os factores que permitan a mellora dos procesos educativos. |
A10 |
Avaliar programas, proxectos, servizos e políticas dirixidos ao desenvolvemento persoal, profesional e institucional. |
A12 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. |
A15 |
Colaborar no deseño, na aplicación e na avaliación de auditorías de calidade nos procesos educativos. |
A16 |
Planificar accións, programas e servizos de intervención para a mellora das persoas, dos grupos e das organizacións. |
A19 |
Organizar e xestionar accións, programas e servizos orientados á promoción da calidade. |
A20 |
Comprender a xenealoxía e o significado dos sistemas educativos e a súa configuración actual. |
A21 |
Potenciar a utilización de estratexias favorecedoras do ensino cooperativo. |
A22 |
Coñecer as políticas e a lexislación que regulan o funcionamento das institucións escolares. |
A23 |
Fomentar a investigación-acción nos centros educativos. |
A24 |
Potenciar a xustiza curricular mediante o uso de estratexias didácticas respectuosas coa diversidade social, cultural e ambiental. |
A25 |
Desenvolver aptitudes e competencias que favorezan o traballo en contornos multiculturais. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. |
B5 |
Capacidade de adaptación a situacións novas. |
B6 |
Preocupación pola calidade. |
B7 |
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. |
B9 |
Traballar de forma colaborativa. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Rigor profesional. |
B12 |
Apertura á formación continua. |
B13 |
Creatividade. |
B14 |
Sensibilización sobre a diversidade cultural. |
B15 |
Capacidade de crítica e autocrítica. |
B16 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |