Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Intervención Educativa sobre Problemas Fundamentais de Desadaptación Social | Código | 652811302 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Terceiro | Troncal | 7.5 | ||||||||||
Idioma | ||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral |
No desenvolvemento desta materia preténdese que o estudantado: • Reestructure as concepcións previas cuestionando as imaxes dominantes que, a modo de tópicos e de prexuízos, impregnan o campo da desadaptación social na actualidade. • Apele á historia para descubrir as regras de constitución da chamada infancia inadaptada, así como as diferentes repostas institucionais que se deseñaron para atendela. • Cuestione a aparente neutralidade das categorías creadas para designar este proceso social. • Caracterice a evolución da educación social como unha praxe social cunha forte intencionalidade educativa con identidade propia, tomando unha actitude de apertura científica a respecto das contribucións da socioloxía, da pedagoxía, da filosofía, da psicoloxía etc. • Desenvolva habilidades de reflexión, de análise e de síntese que garantan o compromiso ético nas súas propostas. • Sinta a necesidade da investigación como base para o coñecemento e a transformación da realidade. • Adquira unha maior concienciación acerca dos procesos de vulnerabilidade social. • Desvele as teorías implícitas nos diversos informes, para interrogar aquilo que se dá por suposto acerca do que caracteriza a unha persoa normal e as formas correctas de pensar, sentir e comportarse. • Identifique e someta a análise as ideoloxías que atravesan os discursos sociais. |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |