Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Educación inclusiva e multicultural | Código | 652G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral |
A materia enfócase na construción crítica dunha educación xusta e igualitaria para os membros máis novos da nosa sociedade. As grandes liñas de estudo inclúen: - Formas de representación e participación igualitaria na etapa de Infantil - Prexuízos, estereotipos, racismo, xenofobia, homofobia, ableismo, e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares - Modelos de educación multicultural e intercultural -O modelo social de discapacidade -Conceptos de inclusión e integración, incluíndo unha análise critica dos discursos oficiais e públicos sobre ditos procesos - Atención á diversidade cultural e funcional, visións comunitarias fronte as deficitarias - Estratexias didácticas de educación inclusiva e multicultural na etapa de Educación Infantil |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |