Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Bases Psicopedagóxicas da Educación Especial | Código | 652111201 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Segundo | Troncal | 7 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Capacidade para comprender a complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensino-aprendizaxe en particular (fins e funcións da educación e do sistema educativo, teorías do desenvolvemento e da aprendizaxe, o contorno cultural e social e o ámbito institucional e organizativo da escola, o deseño e desenvolvemento do currículo, o rol docente...). |
A5 | Desenvolver estratexias que promovan a aprendizaxe autónoma e cooperativa do alumnado. |
A7 | Preparar, seleccionar, construír e empregar materiais didácticos, incorporando axeitadamente as TIC. |
A16 | Ser capaz de potenciar o rendemento académico do alumnado e o seu progreso escolar no marco dunha educación integral. |
A20 | Coñecer e promover o desenvolvemento cognitivo, social e da personalidade desde o nacemento ata os primeiros anos da escolaridade obrigatoria. |
A27 | Ser capaz de utilizar o principio de "globalización" para programar actividades e tarefas educativas no ámbito da educación infantil. |
A45 | Crear e manter liñas de comunicación e coordinación coas familias para incidir máis eficazmente no proceso educativo. |
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 | Capacidade de organización e planificación. |
B17 | Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
B24 | Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |