Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento Psicomotor | Código | 652111207 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Segundo | Troncal | 5 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A17 | Coñecer os fundamentos científicos das áreas que conforman o currículo da educación infantil, así como as teorías sobre a adquisición e o desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A18 | Coñecer a metodoloxía científica e promover o pensamento científico e a experimentación. |
A19 | Adquirir coñecementos didácticos relacionados coas distintas áreas co fin de crear un marco teórico que permita reflexionar sobre a práctica docente para mellorala. |
A22 | Coñecer o desenvolvemento psicomotor e deseñar intervencións didácticas destinadas a súa promoción. |
A36 | Potenciar o coñecemento e control do seu corpo desenvolvendo as posibilidades e as habilidades motrices e a expresión corporal. |
B1 | Aprender a aprender. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B10 | Capacidade de análise e síntese. |
B11 | Capacidade de búsqueda e manexo de información. |
B15 | Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. |
B22 | Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |