Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Identificar as atribucións docentes e as funcións do profesorado da especialidade de FOL no campo da orientación profesional e compreder a importancia e necesidade de formación neste ámbito de intervención | AP4 |
CM7 |
|
Coñecer a evolución e situación actual da orientación profesional no sistema educativo e no ámbito labora e saber das prestacións dos servizos e entidades relacionadas coa orientación e inserción laboral | AP3 AP4 |
||
Analizar o desenvolvemento teórico da orientación, coñecer as características conceptuais, as áreas, os principios e os modelos de intervención da orientación profesional e reflexionar sobre as súas implicacións para a práctica. | AP3 AP5 |
CM5 |
|
Identifica-los factores que interveñen na inserción laboral e analizala súa relación coas áreas de intervención. | AP5 |
||
Analizar o currículo das materias e módulos da especialidade de FOL tendo como criterios as características conceptuais da orientación profesional, as áreas e modelos de intervención. | AP1 AP2 |
||
Analizar e deseñar programas e materiais de orientación profesional para o ensino secundario, para os programas de cualificación profesional inicial e para os ciclos formativos. | AP4 AP6 AP7 AP12 |
||
Coñecer as posibilidades de utilización de Internet e da web 2.0 na OP e concretalas na programación das materias da especialidade | AP6 AP11 |
CM3 CM6 |
|
Analizar a influenza do xénero na toma de decisións académicas e profesionais e na inserción laboral e identificar os indicadores da desigualdade por razón de xénero no sistema educativo e no mercado laboral. | AP1 AP3 AP13 |
CM4 |
|
Identificar os obxectivos, contidos e principios da orientación profesional non sexista, analizar e deseñar programas ou actividades que integren a perspectiva de xénero | AP1 AP6 AP7 AP11 AP12 |
CM4 |
|
Utilizar axeitadamente a terminoloxía específica relacionada cos contidos da materia | CM1 |