Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | As actividades de análise documental abordan distintas temáticas da materia: a) Análise do currículo das materias da especialidade e de dous libros de texto (actividade grupal) b) Análise de programas e actividades de orientación non sexista (actividade grupal) c) Análise de documentos que permiten profundizar nalgún dos contidos da materia e da que hase dar conta no portafolios (actividade individual) d)Análise dos sesgos sexistas nun libro de texto das materias da especialidade (actividade grupal) As actividades grupais deste apartado desénvolvense no marco da aprendizaxe colaborativa |
20 |
Portafolios do alumno | Consiste nun informe no que o alumnado descrebe o proceso de aprendizaxe e as aprendizaxes adquiridas, a súa aplicación no TFM e no período de prácticas e a relación co resto das materias do mestrado. | 35 |
Estudo de casos | a) Deseño de actividades que inclúan a perspectiva de xénero. O alumnado destinatario está a cursar un Programa de Cualificación Profesional Inicial. b) Deseño de actividades que incorporen os distintos ámbitos de utilización de Internet para un grupo que está a cursar un Ciclo Formativo. . As dúas actividdes de estudo de caso son grupais e inscríbense nas características da aprendizaxe colaborativa. |
25 |
Proba mixta | Preguntas curtas nas que se valoran as capacidades de análise, reflexión e relación. |
20 |
Observacións avaliación | ||
será o resultado das puntuación obtidas nas tres actividades de avaliación:
Para superar a materia cómpre sacar a metade da cualificación que se asigna a cada unha das tres actividades. O portafolios do alumnado é unha actividade individual e ha de conter os seguintes apartados:
Na avaliacion do programa e da docencia van se utilizar os seguintes medios: - Observacións e reflexións da profesora sobre o desenvolvemento do programa - A valoración do alumnado recollida en distintas sesións. - Cuestionario final. |