Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer a anatomía e a fisioloxía dos órganos da fala, da audición, da voz e da deglutición. |
A2 |
Coñecer a neuroloxía e neuropsicoloxía da linguaxe. |
A3 |
Coñecer as diferentes etapas evolutivas do ser humano. |
A4 |
Coñecer o desenvolvemento e o uso da linguaxe e doutros sistemas comunicativos. |
A5 |
Coñecer os trastornos da comunicación: linguaxe, fala, audición, voz e as funcións orais non verbais. |
A7 |
Coñecer a dimensión psicosocial da comunicación. |
A10 |
Coñecer os principios , as funcións e os procedementos da intervención logopédica. |
A11 |
Coñecer os fundamentos educativos e da aprendizaxe que dan soporte ás técnicas de intervención logopédica. |
A12 |
Coñecer os fundamentos lingüísticos que dan soporte ás técnicas de intervención logopédica. |
A13 |
Coñecer os procesos psicolingüísticos e outros procesos psicolóxicos básicos que dan soporte ás técnicas de intervención logopédica. |
A14 |
Coñecer as técnicas e os instrumentos de avaliación e diagnóstico en logopedia. |
A15 |
Deseñar, implementar e avaliar accións de prevención dos trastornos da comunicación: linguaxe, fala, audición, voz e as funcións orais non verbais. |
A16 |
Explorar, avaliar e diagnosticar, no seu caso, os trastornos da comunicación e establecer un prognóstico. |
A17 |
Participar no proceso de avaliación e de diagnóstico pluridisciplinar de trastornos que afectan á comunicación. |
A18 |
Usar as técnicas e os instrumentos de exploración propios da profesión e rexistrar, sintetizar e interpretar os datos contribuídos e integralos no conxunto da información. |
A19 |
Dominar a terminoloxía que lles permita interactuar eficazmente con outros profesionais. |
A20 |
Coñecer os límites das súas competencias e saber identificar cándo é necesario un tratamento interdisciplinar. |
A21 |
Coñecer, seleccionar, facilitar e intervir con sistemas alternativos e aumentativos da comunicación adaptados as condicións físicas, psicolóxicas e sociais dos seus pacientes, así como o deseño e o uso de prótese e axudas. |
A22 |
Adaptar a súa actuación ás diferentes etapas evolutivas do individuo e as características físicas, psicolóxicas e sociais. |
A23 |
Establecer os obxectivos e as etapas dos tratamentos que aplica. |
A24 |
Explicar e argumentar o tratamento seleccionado. |
A25 |
Aplicar os tratamentos logopédicos cos métodos, coas técnicas e cos recursos mais eficaces e adecuados. |
A26 |
Avaliar a propia intervención profesional para optimizala. |
A27 |
Asesorar as familias e o contorno social das persoas usuarias, favorecendo a súa participación e a súa colaboración no tratamento logopédico. |
A29 |
Elaborar informes de exploración e de diagnóstico, de seguimento, de finalización e de derivación. |
A30 |
Ser capaz de traballar no contorno escolar, asistencial e sanitario. |
A35 |
Redactar de forma apropiada informes e outros documentos profesionais. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B8 |
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
B10 |
Capacidade de tomar decisións, asumindo a responsabilidade. |
B11 |
Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinaria. |
B12 |
Ter compromiso ético. |
B13 |
Ser creativo no exercicio da profesión. |
B16 |
Capacidade de organizar e planificar. |
B18 |
Resolver problemas. |
B19 |
Razoar de forma crítica. |
B20 |
Capacidade de análise e síntese. |
B21 |
Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. |
B22 |
Coñecer e manexar as novas tecnoloxías da comunicación e da información. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |