Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática | Código | 652G01014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A Matemática en E. Infantil | Presentación da Didáctica da Matemática. O currículo de Matemáticas en E. Infantil. O desenvolvemento do pensamento matemático. Metodoloxía didáctica en E. Infantil. |
Teorías sobre o desenvolvemento dos conceptos matemáticos | -Concepcións sobre a aprendizaxe. -O saber matemático. |
A linguaxe matemática | -Pensamento e linguaxe. |
As primeiras operacións lóxicas | As actividades lóxico-matemáticas. Materiais lóxicos. Xogos de lóxica. |
A construción dos conceptos numéricos | Evolución histórica do concepto de número. A construción do conxunto dos números naturais. Conxuntos finitos, infinitos, numerables... Aspectos cardinais, ordinais. A serie numérica. Os primeiros números. |
Primeiras cifras e precálculo | Operacións aritméticas elementais: suma, resta, multiplicación e división. |
Os conceptos espazo temporais | Exploración do espazo. Evolución das ideas infantís sobre o espazo. As formas planas. Orientación no espazo. |
Exploración do espazo e coñecemento xeométrico. A representación topolóxica. | Topoloxía. Transformacións xeométricas. A xeometría noutros contextos. |
Magnitude e medida. Plano e espazo. Tempo e diñeiro. Outras magnitudes. | A evolución das ideas infantís sobre as magnitudes. Medida: lonxitude, masa, capacidade, tempo. |