Temas Subtemas
Unidade 1: Introdución ao Medio Xeográfico e Histórico de Galicia.
- Do contorno inmediato ao universal.
- Unidade e diversidade de Galicia.
- A paisaxe e a súa conformación. Paisaxes galegas.

Unidade 2.- O medio natural. Os recursos - Características do relevo; rede hidrográfica; a configuración da costa.
- Factores climáticos.
- Aproveitamento de recursos naturais: exemplos na vida cotiá e exemplos no patrimonio cultural.
Unidade 3: A poboación. Actividade económica. Sociedade e cultura en Galicia.

- Introdución á demografía.
- Observacións en diferentes momentos históricos.
- As familias: características e evolución dende os primeiros poboadores ate a actualidade.
- As formas de vida tradicionais. As mudanzas da actualidade.
- Da economía tradicional de autoconsumo á sociedade e economía actuais.
- Manifestacións culturais.
Unidade 4. Paisaxes naturais, históricas e culturais. -Iniciación á recolleita de información sobre a paisaxe a partir de imaxes, restos e reconstrucións arqueolóxicas, obras de arte e textos escritos.
- As fontes de información e documentación no entorno.
- Observacións de paisaxes naturais, históricas e culturais.
- Elaboración de propostas didácticas.
Unidade 5: Introdución á Historia de Galicia.
- Liñas xerais para o coñecemento dos períodos, cronoloxía e características.
- Fontes para o coñecemento ao longo da historia.
- Potencial didáctico da historia e das fontes documentais e de información.
Unidade 6. Evolución histórica dende os primeiros poboadores.
- A Prehistoria e a Historia na educación Infantil: temas, aspectos, acontecementos significativos.
- A vida cotiá dende os primeiros poboadores.
- Acontecementos e feitos significativos ao longo da historia.
Unidade 7. Galicia contemporánea. - A vida cotiá das xeracións inmediatas anteriores.
- Temas, aspectos e acontecementos significativos: a emigración, da II República á democracia.
- A vida no século XXI.
Unidade 8.- Temas monográficos no discurso da historia e recursos para a didáctica. - Nesta unidade trataranse cuestións concretas que ao longo do curso vaian xurdindo, motivados polo interese que esperten os temas traballados, con especial atención ás propostas didácticas.