Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | Recolleita dunha proposta educativa, análise, interpretación e adaptación ás caractarísticas dunha escola que camiña cara a inclusión | 30 |
Portafolios do alumno | Recollida da información, análise e interpretacación, e posterior enriquecemento coas achegas dos autores. Os criterios de avaliación do documento serán: Integración dos contidos abordados na aula -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como logopeda. |
40 |
Traballos tutelados | Versarán sobre un dos temas da materia proposto polo alumno ou alumna e aceptado previamente pola profesora. Servirán para afondar no coñecemento dese mesmo tema e adquirir destrezas na investigación e de intervención educativa na diversidade | 30 |
Observacións avaliación | ||
O alumnado asistente será aquel que asiste á aula o 80% ou máis da materia da materia. O alumnado non asistente para cursar a materia terá que realizar: 1. O Proxecto de investigación sobre un elemento concreto das escolas que camiñan cara a inclusión (30%) 2. Recensión sobre 4 documentos (os documentos ou as referencias bibliográficas estarán colgadas en moodle) (20%) 3. 1 traballo tutelado baseado nunha proposta didáctica de inclusión dun alumno ou alumna con necesidades específicas de apoio educativo nunha aula ordinaria de educación infantil (20%) 4. Unha proba de preguntas curtas (30%) |