Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación, titoría e calidade | Código | 652G02012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A6 | Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. |
A12 | Abordar e resolver problemas de disciplina. |
A18 | Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade. |
A20 | Mostrar habilidades sociais para entender ás familias e facerse entender por elas. |
A21 | Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no período 6-12. |
A22 | Relacionar a educación co medio, e cooperar coas familias e a comunidade. |
A23 | Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A24 | Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B14 | Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. |
B15 | Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. |
B17 | Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |