Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
A1 Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
|
|
|
A4 Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
|
|
|
A5 Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
|
|
|
A9 Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. |
|
|
|
A11 Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
|
|
|
B2 Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
|
|
|
B1 Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
|
|
|
B4 Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
|
|
|
B6 Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
|
|
|
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
|
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
|
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
|
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
|
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|