Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos de avaliación de programas | Código | 652G03023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | Ademais da avaliación continua realizada, a exame final fixada pola Xunta de Facultade realizarase mediante unha proba mixta. A exame centrarase nos contidos traballados en todas as clases (expositivas e interactivas). O sistema de corrección da dita proba será o seguinte: - Para preguntas de verdadeiro/falso: unha resposta incorrecta, restará unha resposta correcta. - Para preguntas de varias alternativas aplicarase a fórmula de corrección ao azar: acertos - errores/nº alternativas - 1. A puntuación total da exame é de 6 puntos pero é preciso acadar a mitade da puntuación (é dicir, 3 puntos) para poder aprobar a materia. |
60 |
Aprendizaxe colaborativa | As clases interactivas, baséanse en varios tipos de metodoloxías: aprendizaxe colaborativo e obradoiros. Para a realización do traballo colaborativo, é preciso formar pequenos grupos de traballo. Para realizar esta tarefa, débese ter en conta o seguinte: - Formaranse grupos pequenos (non máis de 4 persoas). - Cada grupo elixirá unha persona coordinadora, encargada de presentar e defender as ideas do seu grupo de traballo, no caso no que se lle solicite, que será rotativa en cada práctica. - Estos grupos formaranse o primeiro día de clase polo profesorado. - Sobre o traballo colaborativo, entregarase unha reflexión final (individual) que será valorada co 10% da calificación final da materia. Esta reflexión final deberá constar de: * Valoración persoal con respecto ao funcionamento do seu grupo de traballo: rol desenvolvido no equipo, como se organizou o traballo,... * Reflexión persoal acerca dos contidos desenvolvidos: que aprendín, que sei facer agora,... * Valoración da metodoloxía seguida nas clases. * Reflexión persoal acerca das competencias adquiridas con respecto ás indicadas na Guía Docente (da titulación e da materia). * Valoración persoal con respecto á práctica profesional: aplicacións prácticas dos contenidos ao mundo da educación social, que aprendín para o meu futuro profesional,... * Apreciacións personales sobre as titorías realizadas. * Outros aspectos: materiais elaborados a maiores polo alumnado co fin de completar os contidos, referencias bibliográficas ou webs consultadas,... É dicir, a reflexión final debe ser a valoración final froito do traballo do curso completo e o prazo máximo de entrega será a semana seguinte de finalizar as clases. A puntuación deste traballo é de 1 punto pero é preciso acadar a mitade da puntuación (é dicir, 0.5 puntos) para poder aprobar a materia. |
10 |
Obradoiro | As clases interactivas, baséanse en varios tipos de metodoloxías, que sinalamos: aprendizaxe colaborativo e obradoiros de traballo. Nos obradoiros, poñeranse en marcha varias prácticas ao longo do curso. As ditas prácticas serán individuais e grupais. No caso de prácticas individuais, explicaranse nas clases interactivas polo profesorado. O prazo de entrega de estas prácticas será a semana seguinte de ter finalizado as clases. Con respecto ás prácticas grupais, explicaranse igualmente nas clases interactivas polo profesorado. Normalmente, o funcionamiento nas prácticas grupais, será o seguinte: para a realización de cada unha das prácticas, empregaranse dúas clases interactivas. Na primeira delas, explícase a práctica e comézase a traballar nela. Na segunda, finalízase e exponse. O prazo de entrega é á semana seguinte de ter exposto o dito traballo. Estas prácticas, polo tanto, han de ser entregadas sempre en horario de clase (nunca por correo electrónico, nin no casillero nin no despacho do profesorado). É destacable que a entrega das prácticas terá que recoller tanto a parte individual traballada por cada alumno/a como a parte grupal. A puntuación das prácticas (individuais e grupais) é de 3 puntos pero é preciso acadar a mitade da puntuación (é dicir, 1.5 puntos) para poder aprobar a materia. |
30 |
Observacións avaliación | ||
As condicións da avaliación sinaladas, fíxanse para o alumnado asistente a clase. Considérase alumnado asistente a aquel que asiste a un mínimo do 80% das clases; por iso, o profesorado poderá solicitarlle ao alumnado que asine unha folla tanto á entrada como á saída. O/a estudiante poderá xustificar as súas faltas de asistencia. Para acadar a puntuación máxima en cada unha das metodoloxías non se terá en conta só si se entrega o material ou non. Teranse en consideración varios factores como: a capacidade de traballo individual, a capacidade de traballo en grupo, os coñecementos xerais básicos, a capacidade de análise e síntese, a capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos nas clases expositivas, a capacidade para xerar novas ideas (innovación e creatividade), a capacidade crítica e autocrítica, a toma de decisións, a comunicación oral e escrita,... Todo iso o observará o profesorado non só mediante a entrega das prácticas correspondentes e da reflexión final senón a través das diferentes clases, por iso, a asistencia a clase e a correspondente observación por parte do profesorado xugarán un aspecto fundamental, así como a asistencia a titorías. O alumnado que non forme parte de ningún grupo, non entregue as prácticas correspondentes, a reflexión final ou non asista regularmente ás clases, só terá dereito a presentarse á exame final da materia na convocatoria oficial fixada pola Facultad (será considerado como non asistente ao 80% das clases). A exame puntuará o 100% da puntuación. Se o alumnado asistente a clase suspende a exame, as puntuacións acadadas tanto na reflexión final como nas prácticas (individuais e grupais) realizadas pérdense; é dicir, non se reservará a nota acadada polo alumnado nestas tarefas para as seguintes convocatorias. Na exame que terá que superar na próxima convocatoria será considerado como non asistente ao 80% das clases. |