Datos Identificativos | 2011/12 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum I | Código | 652G03027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | A elaboración do portafolio onde se recolla a experiencia do Practicum I será titorizada mediante sesións de traballo grupal ou individual que terán lugar na Facultade. Durante estas sesións desenvolveranse as indicacións oportunas sobre o contido e a estrutura do traballo, as fontes documentais imprescindibles ou a relevancia e pertinencia da análise da experiencia. Este traballo tutelado poderá contar tamén con exposición e posta en común ante compañeiro/as co motivo de compartir experiencias que enriquezan a aprendizaxe colectiva. |
Saídas de campo | Constitúen as prácticas pedagóxicas: 125 horas de permanencia na institución educativa desenvolvendo tarefas de observación, análise de caso, colaboración en accións educativas cos profesionais da propia institución etc. |
Análise de fontes documentais | Utilizaranse documentos bibliográficos relevantes sobre os diferentes contidos aos que o Practicum I da prioridade, como base para as análise e as reflexions sobre a diversidade de experiencias coas que se entre en contacto nas institución educativas. É imprescindible entender a relación teoría-práctica, atendendo aos múltiples factores que inciden no desenvolvemento da intervención educativa, co obxecto de favorecer a construción dunha visión crítica das diferentes formas de interpretar a realidade educativa. |
Portafolios do alumno | É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno no practicum, cos comentarios e cualificacións asignadas polo titor, o que lle permite visualizar o progreso do alumno. O portafolios ou carpeta inclúe todo o que fai o alumno, como: apuntes ou notas, traballos, guías de traballo e o seu desenvolvemento, comentarios de notas, resumes, autoavaliacións, tarefas desenvolvidas, comentarios de progreso do alumno realizado polo titor, etc. |
Seminario | 1. Sesión informativa inicial: 2 horas. Información xeral para comentar e precisar a Guía docente, as pautas de carácter xeral e orientar ao alumnado acerca da súa toma de decisión sobre da elección da institución colaboradora, así como explicar as funcións das diferentes persoas que van a titorizar o seu Practicum. 2. Selección de centro: 2 horas. 3. Tres seminarios de titoría durante o Practicum co profesorado titor/a: 6 horas. - O profesorado de Practicum orientará ó alumnado que titoriza, antes de incorporarse e na data establecida, cando menos, sobre dos seguintes asuntos: documentos a incluír no portafolio, lecturas imprescindibles, datas de entrega dos traballos solicitados, calendarización dos seminarios, e calquera outra suxerencia que estime oportunas. - Durante a realización do practicum: posta en común dos portafolios do alumnado asignado a un mesmo titor/a co fin de revisar a planificación proposta, formular e resolver as posibles necesidades e/ou conflitos percibidos. Seleccionar e analizar conxuntamente situacións ou procesos representativos do discorrer da práctica profesional. Comentario dos textos ou documentos seleccionados para este fin. - De avaliación. Responder ás dúbidas do alumnado que titoriza en relación ós documentos solicitados. |