Metodoloxías Descrición Cualificación
Seminario O/a titor/a da Facultade avaliará a participación do alumnado nos seminarios cos seguintes criterios:
- Asistencia a todas as sesións presenciais
- Calidade das achegas á hora de expresar dúbidas razoables, expoñer ideas enriquecedoras e compartir experiencias de interese etc.
20
Saídas de campo O/a titor/a da institución colaborador/a realizará a avaliación de implicación e actuación do alumnado no centro/aula 40
Portafolios do alumno O titor/a da Facultade realizará a avaliación do contido do portafolio cos seguintes criterios:
- Capacidade de relación teoría-práctica.
- Dominio conceptual e capacidade analítica.
- Capacidade para relacionar ideas e accións.
- Capacidade de argumentar e fundamentar.
- Expresión escrita propia e claridade expositiva.
- Capacidade de descripción de escenarios, situacións e accións.
- Capacidade de autoavaliación e autocrítica.
- Orixinalidade da proposta.
40
 
Observacións avaliación














Para aprobar a materia será necesario superar
cada un dos elementos da avaliación (seminarios, portafolios e práctica
pedagóxica).

O alumnado que suspenda as prácticas
pedagóxicas e/ou os seminarios, non superará a materia nese curso académico.

Para a segunda oportunidade de avaliación
(xullo), consideraranse válidas as cualificacións das actividades que fosen
superadas na primeira oportunidade.



A cualificación final será a
media das puntuacións obtidas en cada unha das epígrafes. No caso de non
superar a materia, a cualificación será o resultado da media das actividades
suspensas.