Temas Subtemas
O Deseño como parte do Ciclo de Vida do Software Ciclo de Vida do Software
Deseño Software: Definición e posición dentro do Ciclo de Vida
Tipos de Deseño Software
Abstracción de Datos e Orientación a Obxectos Introducción á Orientación a Obxectos
- Evolución desde os tipos abstractos de datos
- Obxectos e Clases
- Encapsulación
- Herencia e Subtipado
- Polimorfismo e Ligadura Dinámica
- Asociacións
- Comunicación entre Obxectos
Introducción ao Deseño Software Introducción ao Deseño Orientado a Obxectos
A Linguaxe de Modelado Unificada UML
- Modelado estático (Diagramas de Clases e Obxectos)
- Modelado Dinámico (Diagramas de Secuencia, Estado e Actividade)
Principios do Deseño Software Composición vs Herencia. Reutilización
Asignación de Responsabilidades e Delegación
Principios de Aberto-Pechado e Sustitución
Baixo acoplamento, Alta cohesión
Manexo das Dependencias entre Obxectos
Deseño por Contrato
Refactorización
Introducción aos Patróns de Deseño Concepto de Patrón de Deseño
Patróns de Deseño
- Creacionáis (Singleton, etc.)
- de Comportamento (Estratexia, Estado, Iterador, etc.)
- Estruturáis (Composición, Decorador, Adaptador, etc.)