Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Teorías e Institucións Contemporáneas de Educación | Código | 652211102 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Troncal | 4 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecementos básicos e específicos sobre as teorías e institucións contemporáneas da educación | A1 |
B3 B15 |
|
Coñecer as características das distintas institucións educativas que dende o século XIX atenden aos nenos e as nenas de 6-12 anos. | A3 |
B8 B16 |
|
Preparar, seleccionar, construir e empregar materias didáctcios incorporando axeitadamente as TIC | A5 A11 |
B5 B7 B11 |
|
Capacidade para interpretar as dificultades e os problemas propios das institucións educativas e tomar decisións axeitadas para a súa solución. | A8 |
B3 B18 B19 |
|
Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos das diversas teorías contemporáneas da educación e dos seus representantes máis senlleiros | A19 |
B8 B15 |