Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
AI3
|
|
|
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
AI5
|
|
|
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica. |
AI10
|
|
|
Mostrar un compromiso ético e profesional con respecto ás responsabilidades cívicas, sociais e globais. |
AI18
|
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
|
BI13
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CM4
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CM8
|