Temas Subtemas
1. O PROCESO DE INVESTIGACION DE VARIABLES CONTEXTUAIS E PSICOLOXICAS INTERVINTES NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE ESCOLAR. 1.1. Concepto e características das dificultades de aprendizaxe escolar
1.2. Niveis de explicación e variables definitorias

2. CATEGORIAS, FACTORES XERAIS INCIDENTES, PROCESO XERAL DE AVALIACION E INTERVENCION PSICOLOXICA NAS DIFICULTADES DE APRENDIZAXE ESCOLAR.
2.1. O proceso de avaliación e internvención e concepcións actuais nas dificultades de aprendizaxe escolar.
2.2. Concepcións actuais e contemporáneas da intervención nas dificultades de aprendizaxe escolar
3. Prácticas en Trastornos ou dificultades de aprendizaxe. os contextos de aprendizaxe e a elaboración de propostas de calidade 3.1. Principios actuais de avaliación e atención nos trastornos de aprendizaxe.
3.2 Aplicación destes principios e avaliación continuada.
3.3. A elaboración de informes psicolóxicos.