Bibliografía básica Martinez Gonzalez, R.A. (2010). Áreas de cooperación entre los centros docentes y las familias: estudio de casoInstitrumentos ucion . Revista de Educacion
Álvarez Rojo, V. y Lárazo Martínez, A. (2002). Calidadde las Unviersidades y orientacióin universitaria. Málaga. Algibe
Álvarez González, M. y otros (2004). Contextos educativos y acción tutorial. Madrid. MEC
Aguilar Ramos, C (2002). Ed familiar: una propuesta disciplinar y curricular . Ed. Aljibe
Rodríguez Moreno, Mº L. (2002). Hacia una nueva orientacíon universitaria. Modelos integrados de acción tutorial y orietnación curricular
Flores Buils, R. e outros (2010). La orientación educativa enla "revista española de orientación y psicopedagogía". Un estudio diacrónico y sincrónico (1990-2006) . Bordon, 62 (1), 49-59
Velaz de Medrano, C. (1998). Orientación e intervención psicopedagógica. Concepto, modelos, progrmas y evaluación. Málaga. Algibe
Grañeras , M. e Parras, A. (2008). Orientación Educativa: fundamentos teóricos, modelos institucionales y nuevas perspectivas. Madrid: Secretaria General Técnica. Ministerio de Educación, Política Social y Deporte
Sánchez García, M. F. (2004). Orientación laboral para la diversidad y el cambio. Madrid: Sanz y Torres

As revistas nacionais e internacionais e as actas dos congresos constitúen a principal fonte documental sobre as pesquisas que se veñen realizando no ámbito da orientación. Ao comezo da materia vaíse entregar unha listaxe destas publicacións co seu enderezo web, no que se pode consultar o sumario e, en moitos casos, acceder os artigos e comunicacións.

Bibliografía complementaria