Datos Identificativos | 2012/13 | ||||||||||||||
Asignatura (*) | Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC | Código | 652498035 | ||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 9 | |||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Web | |||||||||||||||
Descrición xeral |
Os obxectivos desta materia poden resumirse nos seguintes: Proporcionar un coñecemento básico sobre a dimensión estrutural, funcional e procesual dos principais trastornos da linguaxe escrita. Analizar o papel da memoria no funcionamento lingüístico e cognitivo en tarefas de lecto-escritura. Deseñar actividades reintervención funcional para un bo desenvolvemento lecto-escritor. Que establezan relacións entre os procesos implicados na lingua escrita e os diferentes tipos de dificultades que poden presentar os nenos nesta tarefa Que deduzan o bo uso e/ou as dificultades que encontran os nenos na lingua escrita a partir da análise funcional das tarefas realizadas por estes Que estuden que información e que variables debemos coñecer para entrar no diagnóstico diferencial entre o atraso lector (dificultades globales,…) e as dificultades específicas Que tomen conciencia de que na intervención, os obxectivos deben ser coherentes coa valoración funcional levada a cabo. Que coñezan o modelo PASS (planificación, atención, procesamento sucesivo, procesamento simultáneo) e a relación destes procesos coa lectura Ademais, nesta materia preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados dende as TIC para facilitar a aprendizaxe da lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora |
||||||||||||||
|
|||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |