Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Educación Social | Código | 652811204 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. | A4 |
||
Coñecer as características dos contornos de intervención do/a educador/a social, da súa evolución e prospectiva, así como da súa configuración e regulamentación a través de institucións profesionais. | A8 |
||
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. | A7 |
||
Desenvolver unha disposición, aptitude e competencia lingüística que favoreza o traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. | A25 |
||
Comprender a xenealoxía dos procesos históricos de consolidación da profesión e da intervención socioeducativa. | A1 |
||
Coñecer, e saber utilizar as fontes de información. | B1 |
||
Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información. | B2 |
||
Saber presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. | B3 |
||
Saber traballar en equipo de xeito colaborativo. | B19 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |