Temas Subtemas
Estratexias didácticas na atención á diversidade e a educación inclusiva na etapa de Educación Infantil
A educación como práctica cultural

Contextos institucionais da educación
Modelos de Educación Multicultural
Procesos da marxinazatión nos espazos escolares

Identidade, fronteiras, e a globalización

Pedagoxía crítica e xustiza social
Atención á diversidade cultural e funcional, discapacidade e inclusión na escolaridade temperán: minorías étnicas, inmigrantes, emigrantes, persoas con discapacidade

Diversidade funcional: “a diferenza que fai unha diferenza”

A construción social do éxito e do fracaso escolar

Asimilación, integración, e “Atención á diversidade”
Multiculturalismo, prexuízos, estereotipos, racismo, xenofobia e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares Construíndo o Outro- racismo e xenofobia

Sexo, xénero, e heteronormatividade

Minorización de linguas e variacións dialectais
Globalización e curriculum na Educación Infantil, formas interculturais de representación e participación na etapa de Infantil Transversalidade, flexibilidade, e cooperación

Representación, recognición, e participación

Procesos de reflexión, investigación, e innovación