Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Educación permanente | Código | 652G03008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. | A2 |
||
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa | A3 |
||
Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información | B1 |
||
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión | B5 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | C4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa | A5 |