Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes
|
A1
|
|
|
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A2
|
|
|
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa |
A3
|
|
|
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa |
A5
|
|
|
Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A8
|
|
|
Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario |
A9
|
|
|
Mediar en situacións de risco e conflito. |
A12
|
|
|
Identificar e emitir xuízos razoados sobre problemas socioeducativos para mellorar a práctica profesional |
A14
|
|
|
Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. |
A16
|
|
|
Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
A20
|
|
|
Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. |
|
B2
|
|
Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
|
B3
|
|
Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
|
B4
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|