Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa | Código | 652G03020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Perspectivas sobre a comunicación e a colaboración na acción socioeducativa: vantaxes socioeducativas da colaboración e a axilización da comunicación. | |
2. Estratexias de comunicación e xestión da información nas distintas fases de realización do proxecto socioeducativo: formas, prácticas e instrumentos de intercambio comunicacional; estratexias de rexistro, almacenamento, interpretación, presentación e distribución de información en interaccións comunitarios e/ou colectivos usando recursos gráficos, audiovisuais e electrónicos; virtudes comunicativas (saber escoitar, non interromper, opinar respetuosamente, etc.); análise crítica da comunicación. | |
3. Estratexias de colaboración na acción socioeducativa: traballo en equipos; creación de espazos para o diálogo, a reflexión colectiva e a resolución de problemas; establecemento de redes de intercambio; apoio mutuo; formación de coalicións e alianzas; dinámicas e técnicas específicas de aprendizaxe colaborativo. | |
4. Dinámicas democráticas de inclusión, participación, representación, deliberación, diálogo, reciprocidade, asignación de roles, e repartición igualitaria e dotación de poder nos procesos socioeducativos (de ensino, aprendizaxe e animación sociocomunitaria). | |
5. Valoración, desde o diagnóstico ata a avaliación, do sentido e do funcionamento da comunicación e a colaboración nas diversas facetas e ámbitos da acción socioeducativa. |