Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da educación | Código | 652G03028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Recensión bilbiográfica | O valor dunha síntese documentada é básico para o recoñecemento de problemas e seus posibles solucións na relación con toda a sociedade, ademáis de constituir unha boa reflexión persoalizada, finalidade á que debe levar esta metodoloxía. | 5 |
Análise de fontes documentais | O traballo de búsqueda das distintas realidades sociais no marco da socioloxía da educación é de suma importancia para un bo manello, adaptación e aplicación no feito sociolóxico educativo, adaptado e aplicado para este cometido. | 5 |
Proba obxectiva | O sistema e obxectivos de avaliación desta asignatura ten que ter en conta, tanto os coñecementos e habilidades, como a capacidade de resolver dilemas educativos diversos. Por elo, deberá valorarse mediante preguntas directas escritas dos temas do programa da asignatura. Xunto coas sesións maxistrais, as lecturas recomendadas e a revisión bibliográfica, esta parte marca o contido teórico da asignatura, que supón o 40% do peso da mesma |
25 |
Discusión dirixida | Trátase de agudizar o razoamento crítico nesta materia e utilizar as categorías de análise plantexadas en cada sesión dedicada ós temas de discusión. Esta parte de asignatura intentará medir ou avaliar a participación, implicación e interese do alumno. O que, xunto coa asistencia correspondente, vería a supoñer aproximadamente un 20% da avaliación final. |
20 |
Sesión maxistral | O sistema de avaliación desta asignatura ten como obxectivo valorar tanto os coñecementos e habilidades adquiridos durante o curso, así como o esforzo, a adicación e o traballo persoal continuado de cada estudiante. |
5 |
Traballos tutelados | Trátase de avaliar e considerar tanto os coñecementos e habilidades adquiridos durante o curso, como o esforzo, a adicación e o traballo persoal continuado de cada estudiante. |
40 |
Observacións avaliación | ||
En definitiva, estamos a falar dun 40% da avaliación da asignatura por medio do traballo desenvolto polo alumnado, outro 40% pola avaliación do seus coñecementos e/ou contidos teóricos e, aproximadamente, outro 20% en base a asistencia, participación, implicación e interese do alumnado. Este sistema de avaliación se establece como fórmula para unha evaluación continua e presencial, que so pode darse nas convocatorias ordinarias da asignatura. |