Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Educación para a paz, resolución de conflitos e cidadanía | Código | 652G03038 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
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Bibliografía básica | |
As lecturas básicas e obrigatorias procederán das fontes a seguir: 1. Jares, Xesús R. (2004): Educar para la paz en tiempos difíciles. Bilbao, Bakeaz (determinadas páxinas do libro). 2. Jares, Xesús R. (2006): Pedagogía de la convivencia. Barcelona, Graó (determinadas páxinas do libro). 3. Martínez Rodríguez, Juan Bautista (2005): Educación para la ciudadanía. Madrid, Morata (determinadas páxinas do libro). 4. Normativa, artigos de prensa, páxinas web e outros recursos impresos e audiovisuais que se farán dispoñíbeis ao longo do cuadrimestre na plataforma Moodle ou en Reprografía. 5. Un dos libros da listaxe de abaixo (máis ou menos 100 páxinas do mesmo), o cal será presentado polo micro-grupo en clase. .
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Bibliografía complementaria | |
1. Perspectivas críticas sobre a situación do mundo (ensaio e narrativa): Ben Jelloun, T. (2006): Partir. Barcelona, El Aleph. Bergalli, R. e Rivera Beiras, I. (Coords.) (2006): Torturas y abuso de poder. Rubí (Barcelona), Anthropos. Bhabha, H. e Mitchell, W.J. T. (2006): Edward Said: continuando la conversación. Buenos Aires, Paidós. Castillo, J.J. (2009): La soledad del trabajador globalizado: memoria, presente y futuro. Madrid, Los Libros de la Catarata. Chomsky, N. (2007): Estados fallidos: el abuso de poder y el ataque a la democracia. Barcelona, Ediciones B. Chomsky, N. e Ramonet, I. (2003): Cómo nos venden la moto. Barcelona, Icaria. (Continúa... listaxe completa na plataforma Moodle) . 2. Educación para a Paz e o Desenvolvemento:Amnistía Internacional (Ed.) (2006): Vivir en las sombras. Madrid, Amnistía Internacional. Documento en pdf consultado o 21 de Setembro de 2009 na URL: http://www.amnesty.org/es/library/info/POL33/006/2006 . AA.VV. (1987): Edupaz. 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Colectivo Yedra (2007): En busca de los Objetivos del Milenio [4]: un cuento, juegos y actividades para lograr un medio ambiente sostenible y un mundo solidario (Material didáctico). Madrid, Los Libros de la Catarata. Echart, E., Puerto, L.M. e Sotillo, J.A. (Coords.) (2005): Globalización, pobreza y desarrollo: los retos de la cooperación internacional. Madrid, Los Libros de la Catarata. Echart Muñoz, E., Cabezas Valencia, R. e Sotillo Lorenzo, J.A. (Coords.) (2010): Metodología de investigación en cooperación para el desarrollo. Madrid, Los Libros de la Catarata. Educadores pola Paz (1986): Educar para ama-la paz. A Coruña, Vía Láctea. Escobar, A. (1999): La invención del tercer mundo: construcción y desconstrucción del desarrollo. Bogotá, Norma. Etxeberria, X. (1996): Claves do pensamento nonviolento. En Jares, X.R. (Coord.): Construír a paz: cultura para a paz (pp. 161-169). Vigo, Xerais. Galtung, J. (1985): Sobre la paz. Barcelona, Fontamara. Galtung, J. 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Seminario de Educación para la Paz de la APDH (1996): La alternativa del juego II. Madrid, Los Libros de la Catarata. Seminario de Educación para la Paz de la APDH (2005): Manos cooperativas: juegos y canciones infantiles de siempre para ser siempre amigos. Madrid, Los Libros de la Catarata. Seminario de Educación para la Paz / Asociación Pro Derechos Humanos (2010): Jolasaren alternatiba (2). Bakerako hezkuntzako jolasak eta dinamikak. Madrid, Los Libros de la Catarata. . (Máis información sobre a normativa, páxinas web, e outros recursos impresos e audiovisuais na plataforma Moodle) |