Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Atención Temperá e Discapacidade Infantil | Código | 653462134 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer a comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa atención temperá e rehabilitación infantil. | AM1 AM3 AM4 |
||
Concibir, deseñar, poñer en práctica e adoitar un proceso substancial de investigación con seriedade académica. | AM2 AM5 |
BM12 |
CM5 CM8 |
Fomentar en contextos académicos e profesionais o avance tecnolóxico, social ou cultural de atención integral dos nenos. | BM10 BM11 BM13 BM14 BM15 |
||
Analizar as diferentes alteracións ou enfermidades que provocan discapacidade na infancia. | AM1 |
||
Valorar a súa incidencia no desenvolvemento persoal e funcional do neno e no seu entorno familiar e escolar. | BM15 |
||
Deseñar programas de rehabilitación infantil en casos concretos a partir da situación e do pronóstico funcional. | BM11 BM13 BM14 BM15 |
||
Coñecer os principais tratamentos existentes actualmente e a súa aplicación na rehabilitación infantil. | AM1 AM2 |
||
Intercambiar información sobre o desenvolvemento da atención temperá e rehabilitación infantil en España. | BM8 BM10 BM11 BM13 BM14 |
CM4 CM8 |