Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Demostrar a capacidade de concebir e deseñar con rigor un proceso de investigación no ámbito sociosanitario. |
A2 |
Ser capaz de escoller e aplicar a metodoloxía de investigación máis adecuada, cualitativa ou cuantitativa, en función da pregunta de investigación plantexada. |
A3 |
Ser capaz de utilizar e aplicar as distintas etapas do proceso de investigación en todas as suas fases, dende a elaboración dun proxecto, ata a publicación e aplicación da práctica dos seus resultados. |
A5 |
Ser capaz de identificar mediante a búsqueda en bases de datos bibliográficas as investigacións que se están a realizar no eido sociosanitario e recoñecer as potenciais liñas de investigación futura, propoñendo deseños de investigación en este campo específico. |
A6 |
Demostrar capacidade para interpretar e utilizar literatura científica, e informes sobre resultados de investigación. |
A7 |
Ser capaz de realizar comunicacións científicas orais e escritas de forma efectiva, para difundir tanto os proxectos de investigación como os seus resultados. |
A8 |
Ser capaz de demostrar coñecementos e habilidades na construcción e validación de instrumentos de medición bio-fisiológica e psico-social. |
A9 |
Mostrar capacidade reflexiva e crítica no uso efectivo e apropiado da información tecnolóxica dispoñible. |
A11 |
Desenvolver espíritu crítico para analizar e comparar os diversos modelos organizativos. |
A12 |
Ser capaz de identificar aspectos de influencia significativa na análise externa e interna de unha organización sociosanitaria. |
A14 |
Ser capaz para analizar e desplegar as liñas estratéxicas de un servizo sociosanitario. |
A15 |
Ser capaz de deseñar e xestionar a posta en marcha de intervencións innovadoras no ámbito da ordenación e da avaliación dos servizos sociosanitarios. |
A16 |
Aplicar coñecementos, habilidades e técnicas de ordenación e avaliación de servizos socioasanitarios na dirección de equipas que traballan con poboación sá ou enferma e cos seus grupos de referencia. |
A17 |
Adquirir os coñecementos necesarios para participar na toma de decisiones e na ordenación e avaliación das institucións sociosanitarias como responsables de servizos ou unidades. |
A18 |
Alcanzar os coñecementos e aptitudes necesarias para levar a cabo a elaboración e presentación de memorias de investigación para optar á financiación de proxectos de I+D+i. |
A19 |
Adquirir os coñecementos necesarios para participar nos procesos de ordenación e avaliación dos servizos sociosanitarios. |
A22 |
Coñecer os últimos avances en investigación e xestión no eido sociosanitario. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa en unha equipa interdisciplinar. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo. |
B8 |
Capacidade de análise e síntese. |
B9 |
Capacidade para aplicar os coñecementos na práctica. |
B10 |
Capacidade para adaptarse ás situacións novas. |
B11 |
Capacidade e habilidade de xestión da información. |
B12 |
Capacidade para organizar e planificar. |
B13 |
Toma de decisións. |
B15 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
B17 |
Fomento de unha 2ª lingua de interese para a profesión. |
B19 |
Coñecementos de informática relativos ó ambiente de estudo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |