Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación institucional e marketing público | Código | 611440024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A2 | Analizar e contribuír á definición dos problemas aos que as administracións públicas territoriais (e outras…) tratan de responder coas súas propias políticas. |
A4 | Identificar os instrumentos adecuados para lograr os resultados desexados e imaxinar os posibles escenarios. |
A5 | Identificar os actores e os intereses que poidan estar implicados no proceso de decisión, propoñendo os instrumentos capaces de afrontar e resolver posibles conflictos. |
A6 | Deseñar os procesos para a toma de decisións coa finalidade de favorecer a rápida adopción das políticas e a súa eficaz posta en funcionamento. |
A7 | Orientar ás institucións públicas implicadas no desenvolvemento das relacións interinstitucionais e co sector privado. |
A8 | Suxerir instrumentos de seguimento e control para observar os resultados. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de aprender. |
B3 | Resolución de problemas. |
B4 | Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |