Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Historia Económica da Empresa | Código | 611G02043 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Recoñecer as diferentes fases da evolución económica e comprender as variacións que se produciron na empresa co paso do tempo | A3 A7 |
||
Estudar e comprender a figura da empresa e do empresario e o seu papel no desenvolvemento económico | A3 A7 |
||
Coñecer as principais formas de empresa, a súa evolución e a súa problemática nun contexto histórico | A3 A7 |
||
Establecer comparacións entre os distintos modelos empresariais ao longo do tempo e dos países | A3 A4 A6 A7 A8 |
||
Coñecer e avaliar criticamente as distintas aproximacións teóricas sobre o desenvolvemento empresarial e como se relacionan co mundo real | A3 A4 A6 A7 |
||
Apreciar como as diferenzas nas contornas culturais, legais, políticas, sociais, etc. afectaron ás empresas e ao seu desenvolvemento en diferentes partes do mundo | A3 A7 |
||
Identificar e explicar as principais vantaxes competitivas das empresas | A3 A4 A5 A6 A7 A8 |
||
Facilitar o proceso de toma de decisións nas empresas a partir da familiarización cunha perspectiva histórica e temporal das mesmas | A3 |
||
Analizar como os empresarios e os directivos afrontaron no pasado os problemas derivados da xestión das súas empresas | A3 A6 |
||
Comprender como as empresas reaccionaron ante os cambios nos mercados, as tecnoloxías e as institucións e como, á súa vez, influíron nos mesmos | A3 A6 A8 |
||
Explicar os principais cambios estructurais que permitan ás empresas aumentar de tamaño | A3 A6 A7 |
||
Mostrar a existencia dunha realidade empresarial plural, diversa e dinámica, que non pode aprehenderse cunha teoría ou un modelo universal | A3 A6 A7 A8 |
||
Capacidade de expresión, oral e escrita | A12 |
C1 |
|
Capacidade analítica, lóxica e sintética | A8 A10 A12 |
C1 C6 |
|
Capacidade de percura, selección e elaboración de información | A6 A8 A9 A10 A12 |
C1 C6 |
|
Capacidade de traballo en equipo e de relación | A12 |
||
Capacidade de aplicación dos coñecementos adquiridos á interpretación do material estatístico, gráfico e documental | A6 A9 A10 |
C1 |
|
Destreza na aplicación de técnicas cuantitativas para o tratamento de repertorios estatísticos | A8 A9 A10 |
C1 C6 |
|
Avaliar o comportamento, a cultura e a estratexia das empresas | A4 A6 A8 |
C5 C6 C8 |
|
Comprender a rápida dinámica de cambio dos negocios e os factores que inflúen nos ritmos e patróns dese cambio | A3 A7 |
C6 C8 |
|
Aprendizaxe de organización, planificación e administración do tempo de traballo | C7 |
||
Estimular o desenvolvemento do afán de superación e o liderado, favorecendo a capacidade de convicción e de aceptación dos puntos de vista dos demais | A12 |
C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
|
Potenciar a creatividade e a innovación | C8 |
||
Fomentar a iniciativa persoal e emprendedora | C5 C7 C8 |
||
Xestionar o cambio con eficacia e responder a demandas cambiantes | A3 A6 A7 A8 |
C8 |
|
Asumir responsabilidades á hora de lograr unha aprendizaxe e un desenvolvemento persoal e profesional (Planificación do Desenvolvemento Persoal) | C4 C5 C7 C8 |
||
Contribuír ao recoñecemento da diversidade e a multiculturalidad | C4 C5 C8 |
||
Facilitar o desenvolvemento dun compromiso ético | C4 C8 |