Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas de Organización e Redacción de Textos Orais e Escritos- Inglés | Código | 613445012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 7 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Discusión dirixida | Valorarase a participación crítica e comprometida no desenvolvemento dos exercicios e debates na aula. Os/as estudantes poderán demostrar así a súa realización das lecturas. | 20 |
Proba de ensaio | Redacción, ao longo do curso, de varios documentos profesionais (parágrafos, cartas, informes, solicitudes varias, CVs, ensaios, etc). | 30 |
Proba oral | Avaliarase a producción oral e a adecuación ao contexto profesional por medio de situacións como, entre outras, unha entrevista de traballo, unha conversa empresarial, e unha presentación oral (e.g. creación dun anuncio). Terán lugar ao longo de todo o curso. | 30 |
Xogo de rol (role playing) | Moitos exercicios ao longo do curso estarán diseñados basados en situacións reais no mundo empresarial. Cada estudante asumirá un papel e terá que levar a cabo as tarefas propias de tal. Un 50% da nota asignada a esta metodoloxía estará centrado en aspectos orais, mentres que o outro 50% avaliará a producción escrita asociada ao xogo de rol. | 20 |
Observacións avaliación | ||
-A planificación presentada nesta guía é provisional e orientativa. Poden ocorrer cambios no uso das metodoloxías e na realización das probas que afectarían, loxicamente, ás porcentaxes designadas para a avaliación final. É responsabilidade de cada estudante estar ao tanto das posibles modificacións que poidan afectar a esta guía durante o desenvolvemento do curso. -As persoas matriculadas a tempo parcial e que solicitasen e obtivesen dispensa académica deberán entregar as actividades avaliábeis nas condicións e nos prazos específicos que se establecerán a tal efecto e que o/a profesor/a comunicará a alumnado afectado no inicio do curso. |