Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura inglesa e ideoloxía | Código | 613484022 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1.O espectáculo teatral | 1.1 Texto e representación. 1.2 Teatro como arma ideolóxica. Cultura e contracultura. 1.2.1 Teatro, opera, cine e televisión: narrativa visual para entretener e/ou ensinar-adoctrinar. 1.2.2 Mimesis e as axendas. Alegorías posíbeis. 1.2.3. Inversión cómica e farsa. Sátira. |
2. Espacio cultural e político da Restauración | 2.1 Datos históricos: política e sociedade. Valores morales e clases sociais. Tories e Whigs. Sanción divina e contrato social. O patriarcado. 2.2 Subperiodos e evolución |
3. O teatro da Restauración | 3.1 Xéneros e gustos. Público. 3.2 Datos sobre a producción teatral 3.3 Evolución estética/ideolóxica 3.3.1. Antipuritanismo dos 60. 3.3.2 Libertinaxe dos 70. 3.3.3 Debate político sobre a exclusión. 3.3.4 Valores "Whig" |
4. Obras significativas | 4.1 Etherege. The Man of Mode 4.2 Behn. The Rover 4.3. Otway. The Soldier's Fortune. 4.4 Dryden. Amphitryon 4.5 Congreve. Love for Love. 4.6 Vanbrugh. The Provoked Wife |