Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Literaturas en lingua inglesa no contexto poscolonial 2 | Código | 613484026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Descrición dos obxectivos e contidos da materia, a súa metodoloxía e a súa avaliación. Brainstorming sobre os temas da materia. Pescuda e volcado de información. |
Discusión dirixida | Nesta actividade, partindo dos textos, de fontes secundarias relevantes e das explicacións da docente, se animará ao alumnado a participar, por medio de preguntas ou temas de debate, no análise e interpretación de textos e doutros fenomenos culturais. |
Traballos tutelados | Cada estudante realizará un traballo escrito de extensión breve (2500-3000 words), en torno a un tema ou aspecto a elixir (interpretación dun texto literario ou fílmico, ou estudo comparativo), traballo que resumirá para a súa exposición oral. |
Presentación oral | Esta exposición oral complementa os traballos tutelados. |
Lecturas | Cada estudante deberá levar a cabo a lectura das fontes primarias (textos literarios), maioritariamente, e tamén, en menor medida, de fontes secundarias de extensión reducida (artigos, capítulos…). Só se levarán a cabo lecturas en clase cando se trate de textos breves. |
Análise de fontes documentais | Nas sesións sinaladas na planificación os alumnos analizarán tanto as fontes primarias (textos literarios) como fontes secundarias que interpreten os textos ou que exploren conceptos relevantes para a materia. |
Sesión maxistral | Neste tipo de sesións a docente explicará o contexto socio-histórico e cultural no que se inscriben os textos a analizar, exploraranse os conceptos teóricos más relevantes nos estudos poscoloniais e proporcionaranse pautas de análise textual. |