Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Os discursos críticos nas literaturas e nas culturas en lingua galega e portuguesa | Código | 613484031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes | AM1 |
BM4 |
|
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma. | AM2 |
BM8 |
|
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. | AM3 |
BM1 |
|
Analisar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. | AM4 |
BM8 |
|
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. | AM5 |
BM1 |
CM4 |
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e/ ou nación, atendendo á diversidade cultural | AM6 |
BM1 BM2 |
CM4 |
Alargar o conceito de literatura, através da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no cadro da diversidade cultural. | AM7 |
BM9 |
CM3 |
Aplicar técnicas de análise cultural en contextos diversos | AM10 |
BM1 |
|
Adquirir as habilidades necesarias para analisar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. | AM11 |
BM6 |
CM6 |
Coñecer e valorizar a diversidade cultural, con especial atención ao ámbito galego-portugués. | AM12 |
BM1 BM3 |
CM8 |
Adquirir a capacidade de utilizar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais | AM13 |
BM9 |
CM3 |
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | AM8 |
BM3 |
CM6 CM8 |