Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | As Linguas Románicas | Código | 613G02034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer a familia de linguas románicas e a súa especificidade con respecto a outras familias lingüísticas e á lingua latina. | A13 |
B5 B8 |
|
Coñecer o proceso de formación das linguas románicas. | B5 |
||
Coñecer a distribución xeográfica e o número de falantes de cada unha das linguas románicas. | B5 B8 |
||
Coñecer a historia externa de cada unha das linguas románicas. | A27 A28 |
B5 |
|
Coñecer a situación sociolingüística e o proceso de estandarización, no seu caso, de cada unha das linguas románicas. | A23 A24 A27 A28 |
B5 B7 B8 |
C4 |
Coñecer a descrición lingüística de cada unha das linguas románicas. | A27 A28 |
B5 |
|
Coñecer as variedades dialectais de cada unha das linguas románicas. | A25 A26 |
B5 B8 |
|
Coñecer a tradición escrita de cada unha das linguas románicas. | A7 A27 A28 |
B5 |
|
Saber identificar os trazos de cada unha das linguas románicas. | A14 A15 |
B3 B5 B7 B8 |
|
Saber identificar os elementos comúns e diferenciais das linguas románicas e destas con respecto ao latín. | A13 A14 A15 |
B3 B8 |
|
Apreciar a importancia da familia de linguas románicas. | B5 B7 B8 |
C6 |
|
Apreciar a diversidade lingüística e cultural. | B5 B8 |
||
Coñecer e saber utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información específicos no estudo das linguas románicas. | B1 B2 B3 |
C3 C6 |
|
Apreciar a importancia do coñecemento da familia de linguas románicas para o estudo concreto de cada unha desas linguas e da súa literatura. | B3 B5 B7 B8 |
C6 |
|
Coñecer posibles liñas de investigación no ámbito das linguas románicas tanto no seu conxunto coma de forma individualizada. | A14 A15 |
B5 B6 B7 B9 |
C6 C8 |
Saber identificar as fases e os problemas que comporta todo proceso de estandarización lingüística. | A15 A24 |
B7 |
|
Saber identificar e tratar os factores que poñen en risco a supervivencia lingüística e aqueles que a posibilitan. | A12 A15 A24 |
B7 B10 |
C4 C6 |
Ser capaz de analizar un texto en calquera lingua románica. | A1 A2 A7 A15 |
B5 B7 |
|
Ser capaz de identificar os trazos dialectais das linguas románicas. | A15 A25 A26 |
B5 B8 |
|
Saber contextualizar calquera trazo ou problema dunha lingua románica no marco global da familia e poñelo en relación coa situación noutras linguas románicas. | A1 A14 A15 |
B5 B6 B7 B8 |
C6 |
Saber contextualizar calquera xénero literario no ámbito románico. | A7 A14 A15 |
B5 B7 |
C6 |
Saber recoñecer calquera discurso oral en lingua románica. | A1 A15 |
B7 |