Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño Software | Código | 614G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Identificar o deseño software como unha das fases do ciclo de vida do software | A14 |
B1 B3 B9 B15 |
C1 C3 C7 |
Coñecer os conceptos de abstracción de datos e orientación a obxectos | A13 |
B1 B3 B9 B10 B11 |
C1 C3 C7 |
Coñecer os conceptos, técnicas e ferramentas propias do deseño software | A7 A13 A14 |
B1 B3 B9 B10 B11 |
C1 C3 C7 |
Interpretar as situacións nas que se presentan os problemas típicos de deseño | A7 A13 A14 |
B1 B3 B9 B10 B14 |
C1 C3 C4 C6 C7 |
Manexar o deseño como guía para a implementación do software | A7 A13 A14 |
B1 B3 B9 B10 B11 B14 |
C1 C3 C7 |
Aplicar as linguaxes de modelado e os patróns de deseño | A7 A13 A14 |
B1 B3 B9 B10 B11 B14 B15 B17 |
C1 C3 C7 |