Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Patoloxía e Recuperación de Estruturas de Fábrica | Código | 630467119 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Capacidade para a intervención no Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado, en edificios con valor histórico, coordinar estudos históricos sobre eles, elaborar os seus planes directores de conservación e redactar e executar proxectos de restauración e rehabilitación. |
A2 | Protección do Patrimonio edificado: aptitude ou capacidade para realizar tarefas de catalogación monumental, definir medidas de protección de edificios e conxuntos históricos e redactar planes de delimitación e conservación deles. |
A3 | Conservación da obra pesada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade, definir condicións de mantemento e reparar as estruturas de edificación, e as cimentacións. |
A6 | Conservación de obra grosa e acabada: aptitude ou capacidade para analizar, controlar a calidade e definir as condicións, mantemento e medidas de intervención nos sistemas de divisións interiores, carpintería e demais obra acabada de interior, así como nos cerramentos, cubertas, etc. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B7 | Resolución de problemas. |
B8 | Toma de decisións. |
B10 | Traballo en equipo de carácter multidisciplinar. |
B14 | Razoamento crítico. |
B15 | Compromiso ético. |
B16 | Aprendizaxe autónomo. |
B17 | Adaptación a novas situacións. |
B18 | Creatividade. |
B22 | Motivación pola calidade. |
B23 | Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B26 | Imaxinación. |
B27 | Visión espacial. |
B28 | Comprensión numérica. |
B29 | Intuición mecánica. |
B30 | Sensibilidade estética. |
B32 | Cultura histórica. |
C7 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |