Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Xestionar e administrar unha empresa ou organización en calquera das súas áreas funcionais e de administración (finanzas, produción, comercialización, recursos humanos, etc.). |
A2 |
Identificar e usar técnicas e ferramentas de xestión e de administración de empresas e outras organizacións (por exemplo: técnicas de investigación de mercados, de análise estatísticos, ratios comparativos, etc.). |
A3 |
Valorar a partir dos rexistros relevantes de información a situación e previsible evolución dunha empresa. |
A5 |
Redactar proxectos de xestión global ou de áreas funcionais da empresa. |
A8 |
Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A10 |
Analizar e estruturar un problema dunha empresa e deseñar unha solución. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B9 |
Preocupación pola calidade. |
B10 |
Habilidades de xestión da información (habilidade para buscar e analizar información que provén de fontes diversas). |
B11 |
Planificación e xestión do tempo. |
B13 |
Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |