Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da Educación e do Desenvolvemento na Idade Escolar | Código | 652211101 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Primeiro | Troncal | 8 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
1. Coñecer, comprender e valorar o coñecemento científico aportado desde a Psicoloxía do Desenvolvemento ao estudio dos procesos de cambio comportamental que se producen nos seres humanos como resultado de procesos de crecemento, desenvolvemento, experiencias vitais significativas (denominado xenericamente cambio evolutivo). | A1 A2 |
||
2. Coñecer e comprender a evolución psicolóxica dos nenos e nenas nos distintos niveis educativos de infantil e primaria, é dicir, na primeira e segunda infancia o nenez temperán (0-6 anos) e terceira infancia ou nenez intermedia (6-12). | A1 A2 |
||
Aprender a aprender | B1 |
||
Traballar de forma colaborativa | B5 B7 |
||
cccccccc |