Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica Xeral I | Código | 652211103 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Primeiro | Troncal | 8 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
1. Comprender a terminoloxía básica, específica e propia da Didáctica, así como os conceptos referentes aos compoñentes didácticos do proceso de ensino e aprendizaxe, de modo que sexa capaz de reflexionar con rigor sobre os mesmos e orientar racionalmente a súa futura práctica docente. | A2 A4 A20 A21 |
B8 B15 B18 |
C1 C4 |
2. Valorar criticamente as diferentes formas de interpretar a realidade educativa de acordo coas diferentes visións sobre a función social da escola e o ensino como sistema, en conexión cos obxectivos socio-educativos propostos. Comprender e reflexionar sobre a importancia da inclusión da diversidade que circunda as aulas educativas. | A8 A9 A13 A20 A21 |
B1 B3 B6 B15 B18 |
C4 |
3. Comprender as diferenzas entre a planificación curricular e a programación do proceso de ensino e aprendizaxe. Distinguir os diferentes niveis de concreción curricular e as súas implicacións. Coñecer os diferentes elementos e modalidades de deseño curricular. | A1 A2 A6 A7 |
B15 B16 B18 |
C4 C8 |
4. Coñecer e diferenciar os principios básicos e as características que fundamentan a articulación curricular na actualidade. | A1 A2 A6 A7 |
B15 B16 B18 |
C4 C8 |
5. Diferenciar os distintos elementos curriculares. Utilizar diferentes criterios para a análise do grupo, a formulación de obxectivos e a selección, a secuenciación de contidos, a proposta metodolóxia e a utilización dos recursos, considerándoos como un corpo de coñecementos no marco dun proceso de construción e reconstrución progresiva. | A7 A9 A13 |
B2 B4 B5 B6 B14 B16 B19 |
C4 C8 |
6. Comprender o valor científico e pedagóxico da avaliación no campo do ensino, entendida como unha avaliación eminentemente formativa, así como afondar nas relacións entre avaliación e investigación. | A8 A10 A12 A13 |
B1 B2 B6 B7 |
C4 C7 C8 |
7. Analizar as figuras implicadas no proceso de ensino e aprendizaxe. Reflexionar sobre a necesaria profesionalización docente e as funciones do profesorado. Comprender o carácter interrelacional da función do profesorado no sistema educativo. | A20 A21 |
B1 B3 B6 B17 B18 B19 |
C3 C5 C7 C8 |
8. Favorecer no alumnado actitudes de investigación e innovación para facilitar a reflexión sobre a súa práctica educativa, entendida como un proceso de indagación e construción no marco da sociedade do coñecemento e o cambio cultural. | A21 |
B1 B14 B15 B17 |
C8 |