Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
1. Comprender a terminoloxía básica, específica e propia da Didáctica, así como os conceptos referentes aos compoñentes didácticos do proceso de ensino e aprendizaxe, de modo que sexa capaz de reflexionar con rigor sobre os mesmos e orientar racionalmente a súa futura práctica docente. A2
A4
A20
A21
B8
B15
B18
C1
C4
2. Valorar criticamente as diferentes formas de interpretar a realidade educativa de acordo coas diferentes visións sobre a función social da escola e o ensino como sistema, en conexión cos obxectivos socio-educativos propostos. Comprender e reflexionar sobre a importancia da inclusión da diversidade que circunda as aulas educativas. A8
A9
A13
A20
A21
B1
B3
B6
B15
B18
C4
3. Comprender as diferenzas entre a planificación curricular e a programación do proceso de ensino e aprendizaxe. Distinguir os diferentes niveis de concreción curricular e as súas implicacións. Coñecer os diferentes elementos e modalidades de deseño curricular. A1
A2
A6
A7
B15
B16
B18
C4
C8
4. Coñecer e diferenciar os principios básicos e as características que fundamentan a articulación curricular na actualidade. A1
A2
A6
A7
B15
B16
B18
C4
C8
5. Diferenciar os distintos elementos curriculares. Utilizar diferentes criterios para a análise do grupo, a formulación de obxectivos e a selección, a secuenciación de contidos, a proposta metodolóxia e a utilización dos recursos, considerándoos como un corpo de coñecementos no marco dun proceso de construción e reconstrución progresiva. A7
A9
A13
B2
B4
B5
B6
B14
B16
B19
C4
C8
6. Comprender o valor científico e pedagóxico da avaliación no campo do ensino, entendida como unha avaliación eminentemente formativa, así como afondar nas relacións entre avaliación e investigación. A8
A10
A12
A13
B1
B2
B6
B7
C4
C7
C8
7. Analizar as figuras implicadas no proceso de ensino e aprendizaxe. Reflexionar sobre a necesaria profesionalización docente e as funciones do profesorado. Comprender o carácter interrelacional da función do profesorado no sistema educativo. A20
A21
B1
B3
B6
B17
B18
B19
C3
C5
C7
C8
8. Favorecer no alumnado actitudes de investigación e innovación para facilitar a reflexión sobre a súa práctica educativa, entendida como un proceso de indagación e construción no marco da sociedade do coñecemento e o cambio cultural. A21
B1
B14
B15
B17
C8