Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de Intervención Temperá nos Trastornos do Desenvolvemento | Código | 652466106 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Xogo de rol (role playing) | Representación de diferentes situacións donde se poida visualizar a utilidade de determinadas habilidades terapéuticas |
Seminario | Seminario sobre Habilidades Terapéuticas: Participación, Discusión e elaboración de conclusións sobre as sesións de Role Playing |
Resumo | Síntese dos principais contidos reflexados no libro sobre TEA. Non debe superar a extensión de 5 folios. |
Proba de discriminación | Realización dun test con duas alternativas de resposta (V/F) |
Discusión dirixida | Traballo en grupos pequenos sobre o material bibliográfico. Discusión no grupo-aula sobre os interrogantes plantexados e formulación de conclusións |
Recensión bilbiográfica | Lectura dun libro sobre TEA, análise do seu contido e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. |
Actividades iniciais | Presentación xeral da materia e dos obxectivos |