Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da Educación Social | Código | 652811204 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 5 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Comprender a xenealoxía dos procesos históricos de consolidación da profesión e da intervención socioeducativa. |
A4 | Coñecer as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
A7 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan aos procesos socioeducativos. |
A8 | Coñecer as características dos contornos de intervención do/a educador/a social, da súa evolución e prospectiva, así como da súa configuración e regulamentación a través de institucións profesionais. |
A25 | Desenvolver unha disposición, aptitude e competencia lingüística que favoreza o traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
B1 | Coñecer, e saber utilizar as fontes de información. |
B2 | Analizar, sintetizar e valorar criticamente a información. |
B3 | Saber presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
B19 | Saber traballar en equipo de xeito colaborativo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |