Código
|
Competencias da titulación
|
A4 |
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
A5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico. |
A13 |
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A23 |
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil. |
A26 |
Saber analizar os datos obtidos, comprender criticamente a realidade e elaborar un informe de conclusións. |
A31 |
Coñecer a lexislación que regula as escolas infantís e a súa organización. |
A42 |
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
A43 |
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. |
A44 |
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita. |
A45 |
Coñecer a tradición oral e o folclore. |
A46 |
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. |
A47 |
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. |
A48 |
Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
A49 |
Recoñecer e valorar o uso adecuado da linguaxe verbal e non verbal. |
A50 |
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura. |
A51 |
Adquirir formación literaria e en especial coñecer a literatura infantil. |
A52 |
Ser capaz de fomentar unha primeira aproximación a unha lingua estranxeira. |
A60 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
A62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
A63 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
A65 |
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. |
B2 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 |
Capacidade de adaptación a situacións novidosas. |
B11 |
Capacidade de busca e manexo de información. |
B14 |
Capacidade para detectar as súas propias necesidades de aprendizaxe ao longo da vida. |
B18 |
Capacidade para relacionarse positivamente con outras persoas. |
B19 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna. |
B23 |
Habilidades sociais para exercer o liderado na aula. |
B24 |
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |