Datos Identificativos | 2012/13 | |||||||||||||
Asignatura | Enfermaría materno-infantil | Código | 661G01018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Terceiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer a singularidade e as características do neonato, da infancia e da adolescencia. | A42 A43 |
B1 |
C1 |
Recoñecer e valorar a relevancia da familia na atención e coidado do neno. | A46 A48 |
B14 B15 |
C1 |
Recoñecer a importancia do seguimento do crecemento do neno para identificar precozmente trastornos ou signos de alarma. | A43 |
B1 B3 |
C1 |
Comprender a importancia da idade, da etapa de desenvolvemento e dos problemas de saúde á hora de prestar coidados. | A43 |
B1 B9 |
C1 |
Identificar e argumentar as necesidades nutricionais do neno segundo a súa idade, así como contribuir ó desenvolvemento da capacidade dos pais para a cobertura desta necesidade. | A42 A43 A48 |
B1 B3 B9 |
C1 |
Describir os principais procesos patolóxicos na idade neonatal, na infancia e na adolescencia, así coma as probas diagnósticas e os procedementos terapéuticos empregados. | A44 A47 |
B9 |
C1 |
Comprender e describir as necesidades de coidado do neno e da súa familia, identificando e priorizando os diagnósticos de enfermaría e as complicacións potenciais, e planificar coidados relacionados coa especificidade dos pacientes pediátricos e a súa contorna. | A42 A44 A45 A47 |
B1 B2 B3 B7 B9 B13 |
C1 |
Coñecer as diferentes técnicas e procedementos enfermeiros máis usuais na pediatría, a súa indicación e base científica, e relacionalos co problema específico. | A46 A47 |
B3 B9 |
C1 |
Desenvolver intereses, actitudes e sensibilidade pola infancia, a adolescencia e os seus problemas de saúde na sociedade actual. | B14 B15 |
C7 |
|
Coñecer a estructura do sistema reproductor, comprendendo a fisioloxía destes órganos no proceso de reproducción. | A40 |
||
Describir o proceso de fecundación, implantación e desenvolvemento fetal ata o momento do nacemento. | A40 |
||
Identificar os controis, periodicidade e contidos de educación sanitaria proporcionados ó longo da xestación. | B1 B7 B14 B15 |
||
Aplicar os coidados enfermeiros nas diferentes etapas da xestación. | A41 |
B2 B3 B7 B10 |
C1 C7 |
Proporcionar á xestante educación sanitaria para ensinarlle como autocoidarse diante de cualquera situación de risco do embarazo. | A41 |
B1 B2 |
|
Recoñecer signos e síntomas do inicio do traballo de parto e a atención ó parto de urxencia. | A41 |
B2 B3 B7 |
C6 |
Planificar os coidados enfermeiros nas diferentes etapas do puerperio. | A41 |
B1 B2 B3 B7 B13 B15 |
|
Comprender a fisioloxía da resposta sexual humana e os principais problemas da saúde reproductiva. | A40 |
||
Identificar os diferentes métodos anticonceptivos. | A40 |
B1 B2 B9 |
C7 |
Describir as Enfermidades de Transmisión Sexual (ETS) máis frecuentes e identificar as diferentes medidas de prevención. | A40 |
B2 B7 B15 |
|
Planificar coidados enfermeiros nas mulleres con cancro de mama e xinecolóxico. | A40 |
B1 B2 B3 B7 B9 B15 |